miercuri, 12 decembrie 2012

Midnight caller


Am primit în noaptea asta spam pe mobil, sub forma unui SMS, la aproape 4.00 AM, cu un text matrimonial care a făcut să îmi piară tot somnul:

"Daca te simti SINGURICA, TRISTA si DEZAMAGITA, atunci nu ezita sa raspunzi la acest msj! Cu SIGURANTA VOI REUSI sa-ti aduc O RAZA DE LUMINA-N SUFLET! Ionut!"

Nervos, m-am băgat la investigații pe Goagle. Obsedatul ăsta are cam același text și pe net, mai exact în secțiunea de anunțuri matrimoniale a mizeriei intitulate "ziarul Raid Galati Braila".




"Daca te simti singurica, trista si dezamagita, atunci nu ezita sa-mi scrii, cu siguranta voi reusi sa-ti aduc o raza de lumina-n suflet! Tel: 0756.484.194".


Același text onanist mai figurează și cu numărul 0755.595.872 atașat aceluiași text.



Pe net malahistul Ionuț din Galați sau Brăila nu își dă numele. E misterios. Eu aș vrea să îl întâlnesc, deoarece cu  SIGURANȚĂ VOI REUȘI să-i aduc  O RAZA DE LUMINA-N SUFLET. Cu un târnăcop înfipt în piept!

Pentru că țin Postul Crăciunului și nu am voie să fac moarte de om, fie el și prost, rog pe toți cei care sunt "păsări de noapte" să facă orice fel de farse doresc acestui individ. Cine îl poate propune lui Daniel Buzdugan pentru o farsă la radio - și mai bine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu